Related Posts
Kozmetik ihracatında artış trendi sürüyor
Her yıl ortalama yüzde 10 büyüyen kozmetik ve kişisel bakım ürün pazarında en büyük paya saç bakım ürünleri sahip. Sektörün geçen yılki ihracatı 1 milyar doları aşarken, ihracatta artış trendi de devam ediyor.
Her yıl ortalama yüzde 10 büyüyen kozmetik ve kişisel bakım ürün pazarında en büyük paya saç bakım ürünleri sahip. Sektörün geçen yılki ihracatı 1 milyar doları aşarken, ihracatta artış trendi de devam ediyor.
İHBİR Başkanı Kazım Taycı: Çikolata lüks oluyor, bayram sonu zamlar kapıda
İHBİR Başkanı Kazım Taycı, kakao yağı ve çekirdeği fiyatlarındaki ‘anormal’ yükselişe dikkat çekerek “Bugün raflarda olan çikolatalar eski maliyetlerle yapılanlar. Bayram sonrası yeni maliyetlerle üretim olacağı için fiyatlar da artacak. Çikolata artık lüks oluyor” dedi.
İHBİR Başkanı Kazım Taycı, kakao yağı ve çekirdeği fiyatlarındaki ‘anormal’ yükselişe dikkat çekerek “Bugün raflarda olan çikolatalar eski maliyetlerle yapılanlar. Bayram sonrası yeni maliyetlerle üretim olacağı için fiyatlar da artacak. Çikolata artık lüks oluyor” dedi.
Reklam Kurulu, kırtasiye reklamlarını mercek altına aldı
Reklam Kurulu , yeni eğitim öğretim yılı öncesi tüketicileri aldatan, yanıltan, tecrübe ve bilgi eksikliklerini istismar eden reklamlarla haksız ticari uygulamaları yakın takibe aldı.
Reklam Kurulu , yeni eğitim öğretim yılı öncesi tüketicileri aldatan, yanıltan, tecrübe ve bilgi eksikliklerini istismar eden reklamlarla haksız ticari uygulamaları yakın takibe aldı.